Piwa mi się chce !!!!!!!
[O2FL] Trwałość silnika 1.6 MPi+LPG
Zwiń
X
-
[O2FL] Trwałość silnika 1.6 MPi+LPG
Witam,
kupiłem auto z możliwie prostym silnikiem by działał długo w miarę niezawodnie. Mam zamontowany LPG. Czy ktoś zna typowe bolączki jednostki 1.6 MPi, bo z tego co wiem w VAG występowała ona w kilku odmianach (różne kody). Czy można spodziewać się dobrej współpracy LPG Landi Renzo i silnika 1.6 BSE? Na co zwócić uwagę? Może jakieś wady fabryczne?Pozdrawiam,
IGK
-
-
kniazuk, to jedna z najlepszych opcji ...1.6 MPi+LPG . Wg mnie trafiłeś w dziesiątkę . Znajomy ma tą fabryczną instalację w swojej OII Fl , przejechane koło 100 tysiaków - i z tego co mi wiadomo , bezawaryjnie .
Jest bardzo zadowolony (bo siedzi koło mnie przy pivku :lol: ) . :wink:
Lej, ciesz się jazdą - no i najważniejsze ...nie przejmuj się na zapas :wink:
Komentarz
-
-
w serwisie ASO Skody, gdzie sprzedaję na co dzień auta zdarzyło się kilka razy (ze 2-3 szt.), że Octavie 1.6 MPI, zarówno Toury jak i II FL miały wypalone głowice. Z mojej wiedzy były to egzemplarze użytkowane w firmach często jeżdżące po autostradach z prędkościami powyżej 140km/h - im wyższe obroty tym potencjalnie wyższa temperatura szczególnie przy zasilaniu LPG. Nie wiem, być może obecnie stosowane głowice są mniej wytrzymałe niż kiedyś lub wynika to z liczby sprzedanych Octavii 2 z 1.6 MPI - w ostatnich 3 latach było to najwięcej sztuk właśnie z zasilaniem LPG i czasem zdarzy się coś nieprzyjemnego. Mało kto czyta instrukcję obsługi od instalacji LPG, gdzie jest jasno zaznaczone, że np. co 4-5 tys.km należy przejechać ok.400km na samej benzynie w różnych warunkach drogowych. Ale jak ktoś ma LPG to benzyna staje się wrogiem największym i w ogóle się to bagatelizuje niestety.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Octavianoszdarzyło się kilka razy (ze 2-3 szt.), że Octavie 1.6 MPI, zarówno Toury jak i II FL miały wypalone głowice. Z mojej wiedzy były to egzemplarze użytkowane w firmach często jeżdżące po autostradach z prędkościami powyżej 140km/h
Zamieszczone przez OctavianosMało kto czyta instrukcję obsługi od instalacji LPG, gdzie jest jasno zaznaczone, że np. co 4-5 tys.km należy przejechać ok.400km na samej benzynie w różnych warunkach drogowych.
Zamieszczone przez Octavianoslub wynika to z liczby sprzedanych Octavii 2 z 1.6 MPI - w ostatnich 3 latach było to najwięcej sztuk właśnie z zasilaniem LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctavianosMało kto czyta instrukcję obsługi od instalacji LPG, gdzie jest jasno zaznaczone, że np. co 4-5 tys.km należy przejechać ok.400km na samej benzynie w różnych warunkach drogowych. Ale jak ktoś ma LPG to benzyna staje się wrogiem największym i w ogóle się to bagatelizuje niestety.
Komentarz
-
-
Wcześniej nie było autostrad to nie było możliwości przejechania dłuższych odcinków na wysokich obrotach teraz mamy kawalki autostrad więc jechanie przez dłuży czas na wysokich obrotach jest możliwe i może dopiero teraz w ASO są takie jednostkowe przypadki, że coś tam z głowicami się dzieje. Nie da się ukryć, że w 1,6 na autostradę 6 bieg by się przydał :roll:
Komentarz
-
Komentarz